Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

3 februari 2018

Project Life met Anneke Suykerbuyk.......

Het is alweer een tijdje geleden maar Anneke is terug en weer volop in haar scrapmodus, vandaag wil zij jullie weer meenemen in het Project Life gebeuren en hoe dat kunnen jullie zo waarnemen!!

Ik ga jullie meegeven wat Anneke mij in haar email vertelde: 

Voor mijn eerste blogpost van dit jaar heb ik een project life pagina van uit mijn December Daily!
Ik ben eind Januari dan toch nog maar begonnen met mijn voornemens om in 2017 een project life albumte maken van de maand December... Leek me zo leuk om te doen, maar toen kwam ik in een klein knutsel dipje en kwam het er maar niet van. Maar uitstel is geen afstel hier!
Ik ben dan vorige maand toch aan de slag gegaan met het album van Simple Stories 4x6 formaat... Een leuk klein en compact boekje om deze leuke tijden in vast te leggen.

 
De pagina is ééntje van een dagje thuis gek doen met de snapchat op de smartphone.
En onze kleine meid maakte een grote puzzel van 50 stuks helemaal alleen! Wat was ze trots dat ze dit kon...
Dus dat moment moest ook vastgelegd worden natuurlijk!
Voor deze pagina heb ik gebruik gemaakt van restjes van de Tea with elsie collectie van Kaisercraft!
Dan nog tekstjes, stickertjes, houten figuurtjes er allemaal bij om het tot een geheel te krijgen...


Aan de andere kant van de pagina maakte ik een foto van onze kleine meid opweg naar haar allereerste feestje van een klasgenootje! De eerste keer zonder mama en papa naar een feestje, wat spannend!

Ik heb de uitnodiging ook bijgehouden en in het album mee verwerkt! Zo kan ze later echt alles terug bekijken, leuk toch?

 Prachtige pagina's en super veel inspiratie voor scrappers die ook project life's maken, prachtige herinnering voor later en met veel liefde aan terug te denken!!
Bedankt voor het kijken en tot gauw.....

2 opmerkingen:

  1. Welkom terug Anneke, prachtig project life project!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Astrid, dit is een prachtig project wat je hebt gemaakt zeg!!
    Even een mededeling!!!! Ik heb al 2 mails naar jullie emailadres gestuurd omdat ik de challenge van Januari had gewonnen. Misschien zijn mijn mailtjes in de spam terecht gekomen. Dat is al wel eens vaker gebeurd. Mijn email adres is van.bijnen@online.nl
    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...