Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

6 januari 2018

BRRR BRRR! - Snowflake and Kisses met Astrid Zwaan

Vandaag op het blog 2 kaarten die in gemaakt heb met de geweldige papierlijn van Crate Paper, dit keer geen Kaisercraft dit omdat ik met alle drukte van Kerst - Oud op Nieuw een een dochter die elk moment kan bevallen niet in staat was om iets extra's te maken. 

Voor dit project heb ik gebruik gemaakt van de "Snow and Cocoa" collectie, een plezier om mee te werken met super mooie elementen zoals chipboard, die-cuts, uitdeel zakjes, maison jars etc etc.

 
Voor de basis heb ik wit cardstock gebruik met daarop een stukje designpapier uit de Snow en Cocoa collectie. De Mason Jars zijn van stevig karton en bevat een plastic pocket waar je dingen in kan doen. Ik heb gekozen om de Mason Jars eerst apart te voorzien van die-cuts, chipboard elementen en bakers twin. Ik heb de Mason Jar verhoogt aangebracht en precies in het midden. Daaronder een chipboard text element.


Op mijn snapshots kun je zien hoe gaat de chipboard elementen en die-cuts zijn, vaak zijn de simpele dingen het leukst om te maken!! tenminste dat is mijn ervaring.....
Ik hoop dat ik vandaag jullie inspiratie heb gegeven om met weinig materialen leuke dingen te doen, bedankt voor het kijken en tot 8 januari 2018 dan zal de Top 3 van de Inspired by Color - December 2017 gepubliceerd worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...