Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

8 juli 2017

Top 3. Inspired by Color Challenge - Juni 2017.....

Helaas  

Wederom geen genoeg deelnemers om een top 3. te kunnen samenstellen. Wij van Scrapplezier vinden dit heel jammer want de moodboards zijn geweldig en in principe is alleen de basis groter dan van de Inspiratie kaarten Challenge!!

Vanaf 10 juli 2017 wordt de Nieuwe Inspired by Color gelanceerd en wij zijn het zo leuk vinden als onze volgers eens met z'n alle een uitwerking maakte en plaatste. Come and join the fun!!! 

6 opmerkingen:

  1. Hallo Astrid.
    Wat vervelend dat er zo weinig deelnemers zijn.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik de Challenges in het verleden moeilijk terug kon vinden op het blog.
    Ik weet niet hoe het nu is. Ik ga zo even kijken.
    Ik doe de volgende mee. Het is niet leuk als je je inzet en er komt geen respons. Ik zet het ook een tijdje op mijn blogje misschien helpt het.
    Proberen!
    Ik ga even bij jullie verder kijken.
    Fijn weekend en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben net wezen kijken.
      Het is makkelijk te vinden onder de kop Challenges.
      Alleen hier bedoel je de layout Challenge.
      Daar heb ik niets mee, sorry!
      Ik zet het op mijn blogje. Tevens de kaarten Challenge.
      Daar kan ik nog meedoen en daar maak ik wel een kaartje voor.
      Groetjes Crealientje.

      Verwijderen
  2. Het is inderdaad niet moeilijk te vinden Crealientje alles is gelinkt naar het tabblad Challenges. Wat leuk dat jij mee gaat doen met de Kaarten Challenge ben reuze benieuwd naar jouw uitwerking!!
    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Astrid,
    Wat goed dat er nu in het kopje challenges de kaarten n inspiratiechallenges staan! Ik had het nog niet gezien. Ook ik zal op mijn blog reclame maken en proberen mee te deon aan de verhuischallenge. En dan hopen op meer deelname.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker jammer dat er te weinig deelnemers zijn. Ik probeer ook wel mee te doen alleen ik haak altijd af met de regel dat er altijd minimaal 1 kaiserkraft product bij moet zitten. Ik heb daar gewoon niet zoveel van in huis. Vandaar dat ik vaak niet mee kan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Cynthia in de nieuwe challenge is deze regel verwijderd!!

      Verwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...