Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

2 november 2017

You always Brighten my day met Astrid Zwaan........

Vandaag op het blog van Scrapplezier een design van mij die ik speciaal gedesigned heb met de prachtige Indigo Skies collectie van Kaisercraft!!!
Voor dit design heb ik gebruik gemaakt van een sketch, een sketch geeft je vaak nieuwe input om tot een prachtig eindresultaat te komen.

You Always Brighen my day...........


Voor de basis heb ik gebruik gemaakt van twee dessin vellen "Indigo Skies Misty" en "Indigo Skies Shibori", voor mijn design "Indigo Skies Chambray", "Indigo Skies Storm", "Indigo Skies Midnight" 
Embellisments die ik toegevoegd heb zijn Prima Marketing resin, junkyard findings en een bloem, Melissa Francis resin, Tim Holtz idea-ology Snowflake, 2Crafty chipboard, ScrapBerry's Winter Joy pearls, Kaisercraft tekst strips en Raffia.

De chipboard elementen van 2Crafty heb ik bewerkt met drie lagen Heavy Gesso van Prima Marketing....

Hieronder show ik jullie wat snapshot's 


Indigo Skies is een prachtige collectie om mee te werken en geeft je heel veel inspiratie, ik hoop dit ik jullie vandaag genoeg inspiratie hebt gegeven dat jullie lekker aan de slag kunnen gaan en een project te maken met een prachtig eindresultaat.

Bedankt voor het kijken en tot 4 november 2017.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...