Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

30 juni 2017

Remember the Little things met Astrid Zwaan......

Vandaag op het blog van Scrapplezier een layout wat opgebouwd is uit cardstock, spray inkt, draad en collectables uit de collectie "Botanica" van Kaisercraft. Botanica is een Engelse landtuin van vele collecties, de perfecte combinatie van woodgrain en geschetste bloemen en planten, die met een vleugje lila geheel tot zijn recht komt!!


Ik heb voor dit design gekozen om te starten met een witte basis die uit de collectie van Bazzill afkomstig is. Daarop heb ik als eerste spray inkt " Color Bloom - Emerald"  van Prima Marketing gebruikt - item no. 573928. Nadat dit geheel gedroogd was (hiervoor kun je een heat-tool gebruiken), ben ik gaan spelen met de collectables uit de collectie Botanica van Kaisercraft. 


Deze collectables heb ik bevestigd met dubbelzijdig tape en de vlinders met 3D Gloss Gel uit de Art Basics collectie van Prima Marketing item 961381.


Als laatste heb ik twee strips gebruikt die je onderaan elke designvel vindt van elke collectie van Kaisercraft.




Ik hoop dat ik jullie genoeg inspriratie heb gegeven ook eens te designen met andere materialen dan alleen papier. Fijne dag en tot 2 juli 2017, een nieuwe maand met heel veel geweldige designs van onze designers!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...